עיריית באקה אל גרבייה
מכרז פומבי מס’ 14/2024
המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד
תואר התפקיד: מזכירת ראש עיר
אחוז משרה: 100%
שכר ודירוג: עפ”י ההסכמים הקיבוציים. דירוג מנהלי , דרגות 7-9.
ייעוד התפקיד : ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות ,לפי הנחיות של ראש הרשות או של מנהל לשכתו.
תחומי אחריות:
- ניהול מסמכים:
- א. הקלדת מסמכים באמצעות תוכנת מעבד תמלילים ,הדפסתם והפצתם .
- ב. הגהה למסמכים.
- ג. אחסון וגיבוי קבצים במחשב.
- ד. הכנת מצגות.
- ה. צילום ,שכפול ,כריכה של מסמכים וכדומה.
- ו. קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים בלשכת ראש הרשות.
- ז. תיוק מסמכים באופן המבטיח את זמינותם.
- ח. מיון מסמכים ומשלוחם לארכיון.
- ט. איסוף והכנת חומרים לישיבות בהן משתתפים ראש הרשות ,מנהל הלשכה או העוזר לראש הרשות.
- י. רישום פרוטוקול ישיבות ,על פי הנחיית מנהל הלשכה או ראש הרשות ,והפצתו לפי רשימת תפוצה מוגדרת.
- 2. טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני:
- קליטה ומיון של דואר.
- ניתוב דואר על פי הנחיות מנהל הלשכה, לראש הרשות או לגורם המתאים ברשות המקומית.
- הכנה ומשלוח של דואר עבור ראש הרשות.
3.מענה אנושי לפניות של עובדי הרשות ושל גורמים חיצוניים ואזרחים.
- מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות.
- ניתוב פניות תושבים ,המגיעות ללשכת ראש הרשות ,ליחידות הרלוונטיות ברשות.
- ניתוב פקסים ,המגיעים ללשכת ראש הרשות ,לגורמים הרלוונטיים.
- מיון וניתוב של שיחות לראש הרשות ,למנהל הלשכה או לעוזר.
- תיאום טלפוני לפעולות עבור ראש הרשות ועבור מנהל הלשכה או העוזר.
- משלוח תזכורות שונות (אירועים ,פגישות וכיוצ”ב.)
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
- ארגון מידע וסדר.
- שירותיות
כפיפות : למנהל לשכת ראש העיר
דרישות המשרה:
- בוגר 12 שנות לימוד לפחות או תעודת בגרות מלאה.
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובע”פ בשפה העברית והערבית
- יישומי מחשב – היכרות טובה עם תוכנות OFFICE
ניסיון מקצועי בעבודה :
- לא נדרש ניסיון מקצועי
ניסיון ניהולי :
- לא נדרש ניסיוןניהולי
מקום עבודה: לשכת ראש העיר
הגשת מועמדות :
על המועמדים במכרזים למלא טופס בקשה למשרה פנויה , במידה ויש למועמד כלשהו עבר פלילי , יש לקבל התייחסות היועמ”ש של הרשות ליכולתו לשמש בתפקיד . במידה ואחד קרוב משפחה בהגדרתו בחוק , יש להעביר ההכרעה לוועדת הרשות ע”פ סעיף 174 א’ לפקודת העיריות.
המועמד יצרף לבקשתו אישור מרשם פלילי, שאלון איתור חשש לניגוד עניינים וכן הצהרת העדר קרבה משפחתית, אישור המשטרה לפי החוק למניעת העסקת עברייני מין במוסדות מסוימים.
הנחיות כלליות:
- על המעוניינים להגיש את המסמכים הרלוונטיים בצירוף שאלון אישי / בקשה למשרה פנויה והצהרה על קרבה משפחתית ושאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים.
- את הטפסים והפרטים המלאים והמחייבים למכרזים ניתן לקבל באתר העירייה baqa.co.il
( טפסים).
- יש לשים את המסמכים הרלוונטיים במעטפה סגורה.
- המודעה הינה בלשון זכר אך הינה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה
בעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש
בקרב עובדי העירייה, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
לוח הזמנים :
- יש למסור את הטפסים עד ליום 15.08.2024 בשעה 12:00 בצהרים בלשכת מנכ”ל העירייה .
- מסירת המסמכים למועמדות תהיה במסירה ידנית בלבד ,כל בקשה שתוגש בכל דרך אחרת תיפסל על הסף.
בכבוד רב,
ראיד דקה – ראש העיר